Volendam Events loves satisfied customers. Here is a selection of our customer reviews from friends' outings, girls' outings, family outings, and company outings in Volendam.
Ondanks het slechte weer heeft iedereen een top dag gehad! Goed geregeld allemaal! Shout out naar Lindsey en Ramon, keep up the good work
We hebben super leuke dagen gehad in Volendam. Opmerkingen hebben we al bij Lindsey achter gelaten. Bedankt voor de top organisatie! Groetjes familie te Stroet-Schoenaker.
Zeer geslaagde middag. Jullie denken goed mee en zijn zeer flexibel als er ad hoc wijzigingen in het programma doorgevoerd moeten worden. Zal jullie zeker aanraden bij anderen die een bezoekje brengen of een evenement in Volendam willen gaan houden.
Geen opmerkingen we hebben een super leuke dag gehad mede dankzij jullie geweldige puzzeltocht en de verzorging bij het havengat!
Groepsfoto zou leuk zijn. Prijs voor evenement redelijk. Linsey deed het heel goed.
jullie maken te weinig reclame voor jezelf onder de dorpsgenoten, van onze groep(31) kon niemand jullie, en dat is echt onterecht. jullie hebben een top avond verzorgt voor ons. we hebben een HELE leuke avond gehad en komen ZEKER nog een keer terug. gr fanfarecorps Wilhelmina Volendam
Heel leuk op superkorte termijn geregeld programma, gelachen leuke begeleiding en een grappige locatie!
Was een top dag met uitstekend eten...
Thank you for the fantastic afternoon!!
Het was weer prima geregeld! Dank en wie weet tot ziens.
Super goed geregeld. Wij wilden een aangepast programma qua tijd. jullie hebben het zo omgegooid dat iedereen mee kon doen.
Bedankt voor de superleuke dag!! We hebben er erg van genoten, werden gastvrij ontvangen en alles was goed geregeld!
We hebben n ontzettend leuke dag gehad, goed in elkaar gezet, leuke begeleiding, het eten was goed en lekker, maar wel iets te weinig!! Dank jullie wel!!!
Iedereen heeft genoten lekker gegeten Marken prima mooi weer gezellig Bedankt.Jaap D. Fam Bakkerdag .
Het was een topavond! Het enige wat ons tegenviel dat we een aparte drankrekening kregen. We hadden verwacht dat er wel wat consumpties in de 50 p.p zouden zitten. Misschien een tip! We komen zeker nog een keer terug bij jullie organisatie!
We hebben een top weekend gehad! Bedankt, het was super geregeld!
Was zeer gezellig en informatief en leuke en vrolijke gids. Bedankt.
Hele gave dag gehad! Ramon bedankt voor de gezelligheid!
Prima dag en uitermate prettige contacten voorafgaande aan de dag. Dat was super. Enige minpunt was de lunch op marken. Deze was matig en de bediening was ook niet prettig. De fotoshoot was daarentegen fantastisch met leuke mensen. Verder was het bijzonder om de volendamse kermis eens (eventjes) mee te maken. We hebben genoten.
Ik vond het een top weekend


